Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mruwa | użytkownik

imię i nazwiskoelka! adres.......................... zarejestrowany28.09.2006 @17:29:48 ostatnio na stronie21.06.2013 @10:56:20

lubię to.
tamto.
i
siamto.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze611 posty na forum10

komputer / sprzęt
był i ni ma

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~robczik    14.01.2008 @23:10:21
do dzisiaj nie czytam bajek
~CerBEER    08.01.2008 @02:44:10
dzieki za komenta,
chciałbym sie wytlumaczyć: naklejka na butelce jest prawdziwa, to prawdziwe zdjęcie zrobione przez extra fotografa i zdjęcie jest w takiej rozdzielvzości że przy exporcie do takiego małego formatu wygląda płasko a w rzeczywistości widać tam małe załamania papieru a fioletowy napis to poprostu mi sie czcionka posypała a w orginale była coś w stylu comic sans tylko tam pasowała, bo wiesz comic sans nie pasuje do niczego, ok ja tez sie rozgaduje serdecznie pozdrawiam
_______
~Comodo rewelacja 09.07.2011 @05:11:10
Ładna dziewczyna, reszta kiepska
Daje maxa, bo jest goła
~urb    08.01.2008 @01:00:59
dzieki i dobranoc
~verine    06.01.2008 @23:43:50
Dzieki za konstruktywna krytyke. Fajne masz prace, tylko nad typografia trzebaby popracowac. Pozdrawiam.
~moon1    04.01.2008 @10:21:16
dziekowac
~SLOTKI    29.12.2007 @01:37:46
WTC dokladnie to jest tak NY wektoryzowany
~michash    25.12.2007 @20:40:21
dzieki bardzo, ciekawe prace
~d20s    25.12.2007 @03:46:04
i cale szczescie Zapraszam do mnie
_______
Nie dziekuj za komentarz, odpowiedz tym samym. {d20s} - zapraszam do mnie !
~d20s    25.12.2007 @03:43:37
nie bronie .. tylko sie denerwuje ... a ludzie zamiast skrytykowac co jest słabe to sie ciesza bo sa swieta .. ehhh Dobranoc . Swietne projekty masz. Wesołych Świat.
_______
Nie dziekuj za komentarz, odpowiedz tym samym. {d20s} - zapraszam do mnie !
~kesh    24.12.2007 @01:31:21
został nienaruszony no bo.. to mocna konstrukcja jest no.. :D
_______
Nie dziękuj! Oceń moją prace :D

http://www.kesh.digart.pl


~Lestat17    24.12.2007 @01:13:42
dzięki ! no faktycznie jest ładnie ! ale pizdzi!
^perfectdream    24.12.2007 @01:07:10
zapomniałem o reklamie .pierdolic dorothy perkins
~ProjektHaif    21.12.2007 @16:44:15
raczej nazwałbym kosmetycznymi, podkręcenie kontrastu, twarz dziecka zmieniona na szaro, dym przy 'cenie', ale editow nikt nie zauwaza więc wrzuciłem jeszcze raz .
5
_______
-
~ProjektHaif    21.12.2007 @15:54:16
jo,
jeśli można zerknąc to wrzuciłem nową wersje poprzedniej pracki, którą oceniłeś/aś.
5
_______
-
~Mllleko    19.12.2007 @22:49:06
o prosze jakie fajne pracki zaraz lukne glebiej
~Mllleko    19.12.2007 @22:47:48
male poprawki wrzuce po 12
~palarek    19.12.2007 @21:48:11
fakt.. za pieknie to nie wyszlo.. to na dole to "miało" byc odbicie w wodzie..
jesli chodzi o monitor to wsadzilem go tam bo byc musial... a nie bede kazdemu tlumaczyl po co tam jest...
dzieki za opinie..
pzdr
~DamnPavlovsky    19.12.2007 @21:17:21
doceniam i widze po pani pracach ze moze miec pani racje
~ProjektHaif    19.12.2007 @17:26:53
dzieki.
_______
-
^sleepwalker    19.12.2007 @17:23:59
dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~Kejcior    19.12.2007 @08:50:49
dzięki wielkie

pozdrawiam
_______
God is busy, Can I help you?
ze sportowym pozdrowieniem MATKA DYREKTORKA
http://pl.youtube.com/watch?v=QUFoDTwr7Ko
~panzerosky    19.12.2007 @00:54:24
wielkie dzieki za komentarze.... u Ciebie widze tez calkiem spoko prace.. pozdrawiam
~shagrath    19.12.2007 @00:26:14
ohh szkoda
~kleszcz    19.12.2007 @00:22:42
a dziękuje ciekawe prace widze pozwolę sobie poobserwować
_______
Idą dwa penisy przez miasto. Staja na pasach, patrzą, a po przeciwnej stronie stoi wibrator. Na to jeden penis do drugiego:
- Ty, patrz, cyborg! ;p
~CandyFlossCth    19.12.2007 @00:21:47
dzieki )
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt